tirsdag den 25. november 2014

Highs and Lows

Efter den første rus over at have taget springet og være igang med at skrive, var sidste uge lidt tung. Skrivningen gled ikke så let, en del tvivl på historien, lidt for mange overspringshandlinger, lidt for lidt fokus.

Det er nok meget naturligt at alle nye processer kommer med både medvind og modvind.
Denne uge er kun lige startet, med en udpræget low er, at føle sig ensom i skrivningen. Både det med at man rent fysisk er alene i arbejdstiden, men også at man er alene med beslutningerne, med alle spørgsmålene om historien og karaktererne. Jeg kommer fra spiludvikling, som typisk er meget socialt. Man er næsten altid et helt hold, der arbejder sammen om at få en feature, et level eller et spil til at fungere. Her er man alene med 100% frihed og ansvar for at få det hele til at fungere. Jeg nyder det, men jeg savner også det sociale.

Men nu skal den have, den historie. Jeg sidder med en masse løse tråde, der svæver lidt rundt mellem hinanden og er meget ivrig for at binde dem sammen til en første version. Hep for at jeg når mit mål denne uge og står med en skinnende fin første gennemskrivning! :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar