søndag den 2. november 2014

Imorgen går det løs


Imorgen sætter jeg mig ved tastaturet og bliver forfatter. Det er i hvert fald planen.
Efter lange overvejelser tog jeg for nogle måneder siden den beslutning, at sige mit fuldtidsjob op og blive forfatter på fuld tid.
Jeg har skrevet før, men aldrig romaner, som det er min plan at kaste mig ud i nu. Det er altså en slags spring ud i ukendt terræn, men heldigvis har jeg en blind og sikkert naiv tro på at det nok skal lykkes :).

Planen er ikke så detaljeret endnu, men den har dog et vigtigt første trin:
1) Sid ikke derhjemme og skriv (min selvdisciplin kan sandsynligvis ikke holde til at være omgivet af alle de distraktioner, der er herhjemme)
2) Skriv den første bog på en måned (brug Nanowrimo som støtte til dette formål - http://nanowrimo.org/)

Derudover? Nothing can go wrong!



Ingen kommentarer:

Send en kommentar